"Ya Allah, Engkaulah yang mengembalikan segala kesesatan (hilang). Engkaulah juga yang menunjukkan jalan kesesatan dan mengembalikan yang sesat itu kepada petunjuk. Ya Allah, kembalikan kepada saya barangan yang hilang dengan kudrat Mu dan kesultanan­Mu. Maka sesungguhnya, barangku yang hilang itu adalah sebenarnya daripada pernberian-Mu dan kelebi­han-Mu ke atasku."

Thursday, January 5, 2012

Dunia 2011 & 2012

SALAM ALAIK..

Aktiviti GENG FIQ’RA yang ketujuh..yieeepiiii!!
Taknak banyak membebel..pakat scroll down entry ni noh..=D..




past
-----------------------------------------------------------------
now
with kakak2 senior yang sporting..=D..
(CikNuwairah yg berbaju brown colour)

Ok..perbezaannya antara dulu dan sekarang à

DULU: See my  face,dulu kurus la sikit dan  muka cerah la jugak sikit...hee..
            dulu skema banyak..hehehe..
            dulu ambil gambar duduk static jer...


SEKARANG: muka  sekarang dah chubby..-.-“..dan dah tak cerah dah..
                       sekarang skema jugak,tapi sikit je kot..hihihi..
                       sekarang dah pandai nak posing-posing sikit(petir berdentum terus)...lalala~~


Follow and like sponsors= CHECKED..^_^


Nak join FAMILY GENG FIQ’RA??  à click here


*tiada manusia yang sempurna* 
~MATLUTHFI cakap korang cooL..thank you for reading~ J

10 comments:

FiHa said...

HEHE, gudluck 2 !

zahidahwahid said...

makin comel...
http://www.zahidahwahid.com/2012/01/4904/

::CIK LYNN:: said...

gdluck...=)

http://lynnlinda.blogspot.com/2012/01/dunia-2011-2012.html

fiQ'Ra said...

weeeee.. makin comel la dear :) gud luck tau.. ada chan ni.. hik3

CikNuwairah said...

hehehe..t.kasih..^^

Princess Nusy said...

mcm knal gmbaq kat bwh tu..hikhik.. =P

fatin adawiah said...

comel ^^

Kamil Kahar said...

matluthfi...hehe...ramainye peminat dia...

CikNuwairah said...

@Princess Nusy,@Kamil Kahar:hahaha..
xde la minat mna matluthfi tu..heee..:D

@fatin adawiah:tq..:)

Faqihah Husni said...

Singgah dalam Segmen yang sama ;) Tak banyak sangat beza :D

http://faqihahhusni.blogspot.com/2012/01/dunia-2011-2012-by-gf.html