"Ya Allah, Engkaulah yang mengembalikan segala kesesatan (hilang). Engkaulah juga yang menunjukkan jalan kesesatan dan mengembalikan yang sesat itu kepada petunjuk. Ya Allah, kembalikan kepada saya barangan yang hilang dengan kudrat Mu dan kesultanan­Mu. Maka sesungguhnya, barangku yang hilang itu adalah sebenarnya daripada pernberian-Mu dan kelebi­han-Mu ke atasku."

Friday, April 1, 2011

celcom broadband ooo celcom broadband

assalammualaikum


In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.


ada sapa-sapa tak yang boleh tolong ciknuwairah??tolong lajukan speed broadband nih??
aiyoo!!nk kata tak bayaq..tp dah bayaq..nk kta terlebih usage??xmasuk akal..
isy3..masalah betul la..
memang menguji kesabaran tahap 'max'..(sabo je la..)

haish!nk tuggu loading tu bley tidoq lagi seround dua kot..
adakah ini disebabkan radiasi yg sedang dilanda jepun dan negara2 yg sewaktu dengannya??
hahahahaha..merapu je kau ekkk..



hah!sekarang nih ciknuwairah merupakan pengguna broadband celcom..
(ni yang buat aku nk berpaling tadah nih..curang r camni...huk!)..
maxis broadband ok x??streamxy la yg plg ok aku rsa..or unifi...????
t aku guna digi plak kot..(silap2 dlm hutan bley dapat..ehh!!ye ke??)
akak..hg dah dapat gaji kan..jom la cari satu broadband..

(nk tggu duit loan aku ntah bila la)
asal balik je mesti berebut broadband yang satu ni dengan hang..
dah la broadband ni lembap mcm panda sekarang..
(isy3..xbaik..sesungguhnya broadband itu pernah berjasa..huhu..T_T)..


::waaaaa...aku nak modify blog aku yg cacat nih..
  pliss la..huhuhu...encik broadband oooo encik broadband..
  tergendala seketika gak la jawabnye..huk!!



_________________________________________________________________
     btw,nk kongsi satu entry yg bez kt satu blog nih..   
_________________________________________________________________


3 comments:

NaD said...

suke entry yg qidah share tuh..:)

CikNuwairah said...

ya ka??hehehe...XD

Ar3iMa said...

kita bako jew internet 2